El primer contrapunt


No sé exactament perquè se m’ha acudit aquest títol, però avui llegint alguns posts dels meus amics blocaires, n’he trobat un que deia s’havia obert un altre blog auxiliar aquí a WordPress per si algun dia podia arribar a fallar el blog que té a Blogger.

La idea m’ha semblat original i fins i tot prudent, i he decidit imitar-ho… i aquí em teniu donant d’alta aquest Blog en aquesta nova plataforma. Serà com un blog auxiliar en el qual segurament no publicaré tant com en el meu primer i original Sorrobloc, però que pot ser com un complement i/o contrapunt al meu principal.

La primera imatge il·lustrativa d’aquest primer post no podia ser una altra que aquesta bonica guineu (un zorro, en castellà), és a dir el meu “àlies”: el sorro

A partir d’aquí, però, trobareu molts altres posts que parlen de viatges i d’altres temes diversos, però són els que des d’aquesta nova plataforma de WordPress, he pogut importar del meu altre blog Sorrobloc que fa més de tres anys que tinc obert amb la plataforma de Blogger…

Si voleu visitar, doncs, el meu altre blog (aquí) també sereu Benvinguts…!!!

Anuncis

Quant a el sorro-contrapunt

Home, 76 anys, feliçment jubilat, i blocaire convençut...
Aquesta entrada s'ha publicat en personal i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a El primer contrapunt

  1. Jo mateix faig un primer comentari de benvinguda, per provar com funciona…

Deixa un comentari

