El meu 67è aniversari



Avui, el blogger teòricament més antic de la Catosfera, acabo de fer els 67 anys…!!!

A Déu gràcies, estic bé de salut i amb ganes de continuar treballant i enriquint el món dels blogs. L’experiència ha resultat ser fins ara molt estimulant i enriquidora.
Espero i desitjo poder continuar fent aportacions i posts més o menys interessants per a gaudi i profit de propis i estranys.

A tots els que m’heu ajudat a arribar fins aquí us en dono les gràcies i us desitjo un Feliç Any Nou 2008.

* * *
Avui, a la capçalera del meu blog veureu una foto preciosa d’una guineu, en castellà un Zorro.
A mi tota la vida, els amics i coneguts, a conseqüència del meu cognom Sorrosal, m’han dit carinyosament, això si, el “Sorro”,
d’aquí la meva predilecció per aquest animal, Zorro (o Sorro).

Quant a el sorro-contrapunt

Home, 75 anys, feliçment jubilat, i blocaire convençut...
Aquesta entrada s'ha publicat en General i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

4 respostes a El meu 67è aniversari

  1. tonibanez ha dit:

    Per molts més anys que puguis seguir bloguejant!

  2. saltenc ha dit:

    Felicitats Salvador, molts anys i molts posts són encara els que tenim que veure del “Sorro” de la xarxa.

  3. Per molts anys Salvador, a veure si el “Sorro” continua atacant per molts de temps.

  4. saltenc ha dit:

    BON ANY 2008 SORRO del desierto

Deixa un comentari

