BULGÀRIA: un país que reneix…


Quant a el sorro-contrapunt

Home, 76 anys, feliçment jubilat, i blocaire convençut...
Aquesta entrada s'ha publicat en General i etiquetada amb , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

3 respostes a BULGÀRIA: un país que reneix…

  1. Comsempre un post de molta categoria, molt ben fet, feu venir ganes d’anar-hi

  2. Maria Teresa ha dit:

    Ara vinc de l’imprenta. Me baixat integrament el teu treball, i he afegit darrera uns mapes que duia durant el viatge, trets d’Internet, un de ciutats i l’altre de muntanyes, més la llista de nosaltres, el programa de l’Enric, i altres apunts de les ciutats també d’Internet, al final, una foto meva possant una candela davant d’una icona preciosa, a mitja llum i per acabar la foto en horitzontal de tot el grup. M’han posat davant una coberta transparent i darrera una de plàstic negre, lligat amb un cuc 2,55 €. (5 levas) Unes 60 planes. Ho tinc com un tresor i queda guapissim. Dins l’ordinador guardo el meu diari, amb apunts més personals de sentiments i pregàries. Gracies una vegada més.

  3. Toni Ibàñez ha dit:

    Ei, Ja vaig llegir la teva megahipermaxicrònica abans d’ahir… Una passada! Molt exhaustiva i ben recolzada per les imatges. Un pèl massa extensa per a un sol post. Jo l’hagués dividit en posts més curts, per exemple un post per cada dia d’estada. Et felicito per la feina que has fet la qual, a més, servirà a d’altres persones que vulguin documentar-se. Des que he tornat del meu viatge que provo de processar tot el que he vist i he viscut. Resulta que no vaig escriure res, ni una miserable nota al bloc. Només vaig fer fotos (667 fotos!). Els propers dies aniré postejant alguns retalls… però res comparat amb la teva magistral crònica búlgara. Ens llegimToni Ibàñez

Deixa un comentari

